دسته‌بندی نشده

تولید لباس کار تبلیغاتی – 09195158854

تولید لباس کار تبلیغاتی

 

تهیه و خرید لباس کار تبلیغاتی برای پرسنل و کارکنان، باعث ایجاد ارزش و اعتبار مجموعه و پرسنل خواهد شد و به جز حفظ ایمنی و هماهنگی و نظم بین پرسنل بدون پرداخت هزینه اضافه می تواند برند و محصول را معرفی کند و به ذهن مخاطبین بسپارد. می توان گفت پرسنل با لباس تبلیغاتی نقش یک پنل تبلیغاتی متحرک را به عهده گرفته اند.

لباس کار تبلیغاتی یکی از روش های مدرن و پربازده تبلیغات است و بسیاری از کسب و کارها برای استفاده از آن به عنوان هدیه تبلیغاتی موثر، وقت صرف می کنند، به عبارتی بخشی از هزینه های تبلیغاتی یک شرکت به این امر اختصاص داده می شود. لباس کار تبلیغاتی شامل بلوز و شلوار یا انواع تی شرت یا لباس یک تکه سرهمی، کلاه و دستکش و ماسک و غیره می باشد.

کاربرد لباس کار تبلیغاتی

سازمان ها و شرکت ها برای ایجاد فضای اداری و رسمی و تقویت همکاری گروهی و تیمی در مجموعه، اقدام به تهیه لباس کار تبلیغاتی می کنند. لباس کار تبلیغاتی معمولا متحدالشکل تولید می شود و باعث می شود پرسنل و کارمندان آن مجموعه از مراجعین متمایز شوند و خدمت رسانی با سرعت بیشتری انجام شود. بعضی لباس های کار نیز به صورت تکی یا تعداد کم برای مشاغلی که فعالیت فنی و صنعتی دارند و در حین کار امکان ایجاد آسیب وجود دارد، تولید می شود.

از دو روش برای ثبت لوگو یا شعار سازمان یا شرکت بر روی انواع لباس کار، استفاده می شود؛ یکی به صورت درج تبلیغات به شکل چاپی به روش های مختلفی مانند چاپ سیلک، چاپ سابلیمیشن، چاپ دیجیتال و… انجام می شود و دیگری درج تبلیغات به شکل گلدوزی است که طرح و لوگوی تبلیغاتی بر روی انواع لباس کار تبلیغاتی دوخته می شود.

 

خرید اورکت اداری

 

موارد استفاده لباس کار تبلیغاتی

یک ابزار بازاریابی با کیفیت

استفاده از لباس های مارک دار متداول است، چون معمولا بادوام هستند و با این مزیت بسیار مهم یک پتانسیل با ماندگاری چندین ساله ایجاد خواهد شد که در مدت طولانی می تواند بر مخاطبین آن برند تاثیر بگذارد.

 

به عنوان لباس فرم

با لباس کار مارک دار می توان مخاطب را از برند آگاه کرد و روحیه هماهنگی و اتحاد را بین پرسنل برقرار نمود. می توان از لباس های تبلیغاتی به عنوان یونیفرم برای کارکنان شرکت یا به عنوان یک لباس اضافی حاوی شعار یا لوگوی شرکت کرد.

 

استفاده در رویدادها

در رویدادها، مشتریان بالقوه به راحتی اعضای تیم شرکت را در صورت پوشیدن لباس های مارک دار می شناسند که باعث ایجاد اعتماد و افزایش آگاهی از نام تجاری خواهد شد و به پرسنل کمک می کند تا برند را بهتر و موثرتر معرفی کنند.

 

خرید اورکت راهداری

 

جنس و کیفیت لباس کار تبلیغاتی

جنس و کیفیت لباس کار تبلیغاتی بر اساس نوع فعالیت و شغل، مشخص می شود. به عنوان نمونه لباس کاری که برای ادارات و سازمان ها تولید می شود از پارچه های معمول و مرسوم مانند نخ پنبه، پلی استر، فلامنت، کتان، ویسکوز و غیره است. لباس کار تبلیغاتی مورد استفاده مشاغل فنی مثل تعمیرکارها و مانند آن باید از پارچه هایی که شستشوی بهتری دارد و کمتر لک می شود استفاده می شود.

اما دسته ای ازمشاغل نیز جزو فعالیت های پرخطر هستند و بدون لباس کار مناسب، فعالیت در آن حرفه تقریبا ممکن نیست، از آن جمله می توان آتش نشانان و افراد شاغل در آزمایشگاه که در معرض تماس با مواد شیمیایی هستند را نام برد.

برای تولید لباس کار این نوع مشاغل معمولا از پارچه هایی که نخ  الیاف ساخت آنها از جنس نومکس یا جنس Teijin conex  و یا در ترکیب با لایه pu می باشد استفاده می شود که در برابر آتش و گرما و رطوبت و عبور مایعات، بسیار مقاوم هستند.

انواع لباس کار تبلیغاتی

لباس کار تبلیغاتی اداری و شرکتی

لباس کار تبلیغاتی صنعتی

لباس کار تبلیغاتی محافظتی

لباس کار تبلیغاتی خدماتی

 

خرید بارانی لباس کار

 

انواع لباس کار تبلیغاتی بر اساس نوع پوشش

لباس کار تبلیغاتی برای پوشش و حفاظت سر مانند انواع کلاه  و ماسک و عینک پیش بند و…

لباس کار تبلیغاتی برای پوشش تن و بدن مثل انواع لباس دو تکه سرهمی، انواع تی شرت بولوز و شلوار و…

لباس کار تبلیغاتی مانند انواع کفش و دستکش

 

مزایای لباس های تبلیغاتی

ایجاد روحیه تیمی

استفاده پرسنل از لباس متحدالشکل باعث می شود احساس کنند عضوی از یک سازمان بزرگتر هستند و روحیه تیمی قوی در بین آن ها بوجود می آید. لباس های فرم تبلیغاتی همچنین راهی عالی برای پاداش دادن به کارمندان شما در صورت عملکرد خوب و تبدیل آنها به سفیران برند در خارج از محل کار می باشد.

 

مقرون به صرفه

لباس ‌های کار تبلیغاتی و لباس فرم اداری قیمت مناسبی دارند و یک استراتژی بازاریابی بسیار جذاب هستند که می توانند بدون صرف هزینه‌ های گزاف معرفی برند و جلب مشتری و افزودن فروش را طبق خواست شرکت یا سازمان به انجام برسانند و شرکت بتواند بازگشت سرمایه بسیار خوبی داشته باشد.

جلب اعتماد مشتری

لباس های فرم تبلیغاتی تاثیر ماندگاری در ذهن مشتریان به جا خواهند گذاشت. پرسنل از این لباس ها می توانند در نمایشگاه ‌های تجاری، رویدادهای خیریه یا هر نمایشگاه دیگری استفاده کنند تا برند شما به مخاطبان شناسایی شود و حس اعتماد آنها جلب شود.

 

خرید بارانی مردانه

 

تشویق مشتریان به خرید

لباس های فرم تبلیغاتی برند می تواند انگیزه ای برای مشتریان برای خرید محصول یا خدمات باشد. با انتخاب درست پوشاک تبلیغاتی با طراحی خوب و بر اساس مد روز می ‌توان برندی که در ذهن مشتریان قبلی با خاطری خوب و به دلیل کیفیت بالای محصول یا خدمات باقی مانده را به خرید دوباره تشویق کند، این خرید باعث تشویق مخاطبان دیگر به خرید خواهد شد.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *