دسته‌بندی نشده

لباس کار دوبنده – 09195158854

لباس کار دوبنده

وقتی صحبت از لباس کار به میان می‌آید، لباس کار دوبنده به سر زبان می‌آید. این مدل لباس کار صدها سال است که توسط کارگران در سراسر جهان استفاده می‌شود. لباس کار دوبنده که به اورال مخصوص کار مشهور است که در اوایل دهه 1900 لباس‌های کار محبوب کارگران در ایالات متحده آمریکا بودند.

لباس دوبنده و اورال هر دو لباسی هستند که تمام تنه شما را از گردن تا پایین می‌پوشانند. اما از نظر فنی، دوبنده‌ها فقط نیمه پایینی ناحیه تنه را می‌پوشانند و همچنین بدون آستین هستند. در حالی که لباس‌های اورال کل بالاتنه، از جمله شانه‌ها تا مچ پا را پوشش می‌دهند. بنابراین اساسا یک دوبنده نواحی شانه‌های شما را آزاد می‌گذارد در حالی که لباس‌های اورال شانه‌های شما را می‌پوشاند.

لباس کار دوبنده حرفه ای باعث می‌شد تا عناصر محیطی پیراهن و شلوار اصلی کارگران را کثیف نکند. به جز کشاورز یا کارگر مزرعه، در اکثر کارهای فنی از لباس کار دوبنده استفاده می‌شود.

 

خرید اورکت اداری

 

لباس کار دوبنده چیست؟

لباس کار دوبنده نوعی لباس کار بلند است که توسط دو بند در دو طرف شانه سفت می‌شود. این مدل لباس کار به فرد کمک می‌کند تا آزادی عمل زیادی برای کار با دست داشته باشد، همچنین از خود در برابر اثرات محیطی اعم از آب و هوا و کثیفی محافظت نماید.

این لباس کار از پارچه محکمی دوخته می‌شود که در برابر پارگی مقاومت بالایی داشته باشد، بنابراین معمولا به عنوان یک سرمایه گذاری نسبتا طولانی در نظر گرفته می‌شوند که می‌تواند سال‌ها دوام بیاورد. لباس کار دوبنده را می‌توان بوسیله بندهای روی شانه‌ تنظیم کرد. مهم است که بندها را سفت ببندید تا در حین کار آویزان نشوند. با چنین طراحی ساده‌ای، ممکن است فکر کنید این مدل لباس کار تنوع کمی دارد، اما انواع مختلفی از لباس کار دوبنده وجود دارند. با این حال، ویژگی‌های مشترک همه لباس‌های کار دوبنده شامل داشتن دو بند قابل تنظیم، چند جیب در جلو و عقب و شکل سرتاسری از شانه تا مچ پا هستند.

یک لباس کار دوبنده برای هر کسی که نیاز به انجام کارهای فیزیکی زیاد در فضای باز داشته باشد مناسب است. این لباس علاوه بر بادوام بودن می‌تواند بدن فرد را در زمستان گرم و در تابستان خنک نگه دارد. برخی از لباس‌های دوبنده دارای دو جیب در جلو و دو جیب در عقب هستند که این جیب‌ها برای حمل ابزار و سایر وسایل کوچک مناسب هستند. این لباس‌ها را می‌توان با چکمه یا کفش‌های ایمنی به تن کرد.

 

ویژگی‌های لباس کار دوبنده

لباس کار دوبنده برای افرادی است که بیشتر اوقات در خارج از منزل کار می‌کنند و به لباسی راحت برای کار نیاز دارند بسیار مناسب است. این لباس از آنجایی که از بیشتر قسمت‌های بدن محافظت می‌کند، برای فعالیت‌های ساده تا سخت کاربرد دارد. در ادامه ویژگی‌های لباس کار دوبنده را برمی شمریم:

لباس کار دوبنده برای تمیز نگه داشتن لباس‌های شخصی در هنگام کار، گزینه بسیار مناسبی هستند. کشاورزان، مکانیکی‌ها، برق کاران، تکنسین‌ها و سایر افراد می‌توانند از این لباس استفاده کنند.

نوع پارچه مورد استفاده در ساخت این نوع لباس‌ها معمولا جین و کتان است چون به راحتی تمیز می‌شوند و دوم بالایی دارند.

تمیز کردن لباس کار دوبنده به دلیل یک تکه بودن، آسان خواهد بود و چون معمولا این لباس از پارچه جین تولید می‌شود، به اتو کشیدن نیاز ندارد.

پوشیدن لباس کار دوبنده آسان است. تنها باید ابتدا پاهای خود را به داخل لباس ببرید و بعد لباس را به بالا بکشید و درنهایت، بندها را محکم کنید.

قابلیت تنظیم بندها به افراد اجازه می‌دهد تا لباس کار را بر اساس قد، اندازه کنند. این لباس برای راحتی بیشتر افراد با اندازه قد و توده بدنی متفاوت در سایزهای کوچک، متوسط، بزرگ و خیلی بزرگ تولید می شود.

لباس‌های دوبنده به دلیل باز بودن قسمت قفسه سینه تا شکم، به قابلیت تنفس و عدم عرق کردن کمک می‌کند. هوا از قسمت سینه به داخل لباس جریان پیدا می‌کند.

 

خرید اورکت راهداری

 

مزایای لباس کار دوبنده

به دلیل کاربردی بودن و استفاده آسان از لباس کار دوبنده، کارگران، تکنسین‌ها و مهندسان لباس‌های دوبنده می‌پوشند. این لباس‌های کار برای محافظت از فرد در برابر کثیف شدن طراحی شده‌ و عملکرد راحتی را نیز در اختیار افراد قرار می‌دهد. در ادامه به فواید لباس کار دوبنده اشاره می شود:

بسیاری از تجهیزات در محیط‌ های کار فنی می‌توانند خطرآفرین باشند، بنابراین این لباس‌ها احتمال آسیب دیدگی را کاهش می‌دهد.

کثیفی‌و آلودگی‌ را از نقاط حساس بدن فرد دور نگه می‌دارد و باعث می‌شود تا تکنسین‌ها و متخصصان دغدغه ای نسبت به کثیفی نداشته باشند.

سطح بالایی از راحتی را فراهم می‌کند، سبک طراحی این لباس باعث می‌شود که به تن کردن و در آوردن آن آسان شود.

در انواع شرایط آب و هوایی بادوام هستند. استفاده از پارچه جین می‌تواند در برابر پارگی، آب و عوامل دیگر مقاوم باشد از بدن فرد در برابر خراش، سایش و آسیب پوستی محافظت کند.

 

راهنمای خرید لباس دوبنده

در زمان خرید لباس کار دوبنده به نکات مهم بیان شده توجه نمایید:

دما و سطح فعالیت

کارگران و تکنسین‌های ساختمانی که ممکن است در زمستان در هوای سرد کار کنند، نسبت به کسانی که در محیط‌های بسته کار می‌کنند، به لباس‌های عایق‌ بندی شده نیاز خواهند داشت و اگر قرار است بیشتر روز فعال باشند، به لباسی نیاز دارند که در برابر نور خورشید تغییر رنگ ندهد و در برابر سرما و گرما از آنها محافظت کند.

 

خرید بارانی لباس کار

 

به دلیل باز شدن جلوی لباس دوبنده، امکان تهویه و عدم عرق کردن وجود دارد. توصیه می شود در صورت فعالیت در آفتاب، لباس دوبنده کتان را انتخاب کنید که ضخامت کمتری نسبت نوع جین داشته باشد.

انتخاب سایز مناسب

سایزبندی می‌تواند بر اساس قد و توده بدنی افراد متفاوت باشد، پس سایز لباس دوبنده را بررسی کنید تا محصول مناسب خود را خریداری نمایید. لباس کار باید به راحتی و بدون اینکه خیلی تنگ باشند به تن شما برود، لباس کار دوبنده به گونه‌ای طراحی شده است که کمی گشاد باشد.

اما بهتر است یک سایز بزرگتر را انتخاب کنید تا در لباس احساس آزادی بیشتری داشته باشید. اگر سایز لباس کار شما به درستی انتخاب شود، این مکان را دارید آزادانه و راحت حرکت کنید و کارهای خود را انجام دهید.

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *